SevdaVEFAtih hemen acilden bi özel hastaneye git proluton iğne vurup progestan fitile başlıyorsun Ve mutlaka bir kadın doğumcuya görün bebeğin kalp atışına baktır canım inşallah bişy olmamıştır. Benim ilk gebeliğimde gelen kanama bebeğin kalbi durduğu içinmiş bikaç gün sonra da düştü. Şuan 2. Gebeliğim 7. Haftadayım geçen hafta da bi kanamam oldu ama bu sefer bebeğin kalbi atıyormuş çok şükür