Kızlar annem ve kayınvalidem 2 haftadır bendeler. 39 haftalık olduk. Sürekli başımda doğur artık. Doğmuyor. Arayanlara yok daha bekliyoruz doğuramıyo diyip duruyolar. Siz gidin doğum olunca gelin diyoruz onu da kabul etmiyorlar. Stres oldum. Doğuracağım varsada doğuramayacağım bunlar yüzünden. Ne yapacağımı bilemedim. 😥😫😔😔