Burcuaec evet malesef biz anne adayları herşeye telaş ve endişe ediyoruz. Çok oynasa ayrı az oynasa ayrı 🤗 çok lavaboya gitsek enfeksiyon mu olduk acaba, yediklerimizden neyden bebek daha çok kilo alıyordur ki,,, vs vs onlar için daha dünyaya gelmeden endişelerimiz başlıyor. Allah ım sağlıkla ilerletsin ve kucağımıza Aldırsın biz böyle çokça düşünürüz hiç sıkıntı değil gerisi 🥰🤲🏻🌹💕