Nasıl başlıcam bilmiyorum hala inanamıyorum hamileliğim çok güzel geçti 35haftada erken doğum riskim vardı düne kadar 39 haftama kadar 2cm acıklıkta sürekli hastaneye gittik sancım cıkıyor Bn hissetmiyordum bebeğim cok aşagıdaydı Dr suni hemen vermek istemedi elimiz hep boş döndük dünde öyle olur Die eşimle hiç birsey almadık agrım sancım yoktu 9bucukta nst ye girdim 10 bucuk gibi Dr yanındaydım Drm neredeyse doğacak 3cm olmuş suyun azalmış yaptırıyorum artık dedi eşim tabi panik içinde eve gtti esyaları herkezi aldı geldi ben kendi odamda değilde Doğum hanede ağrı cektim suni 11de verilmeye başladı sancılar tavan bende tık yok dışarıdan arıyorlar sesim güzel doğurcan mı emin isin diyorlar eşimle güle oynaya bekliyoruz saat 2bucuk olunca bende ıkınma hissi oldu eşim o ara oda işlerini hallediyordu görümcem yanımdaydı ebe geldi 6cm olmuş dedi o ara kanama oldu suyunu patlatalım dedi çatal çok yakındı 10saniye sürmedi 8cm olmusum suyum patlatıldı yarım saate doğurursun yürüyelim topta zıpşalayalım dedi ebe asla doğuruom inemem düşecek dedim hemen dr çağrıldı cabuk olacağı sanılmıyordu oda ne eşim doktordan önce geldi geçti başıma ellerimi dirseklerine koydu doktor çok şaşırdı yatış işleminde korkan adam burda ne işi var diye ıkınmalarım başladı en zor anı o pekte beceremedim ama oğlum doğuyordu kendiliğinden bir iki kez bağırdım