Arkadaşlar hepinize çooook ama çoook teşekkür ediyorum, malesef çevremdeki bazı insanlar çok cahilmiş ki bana bunları söyleyebilmişler, hamileler nasıl duygusal olup kafalarına takarlar diye düşünmeden hem de. Demek ki bebeğin zayıf ya da kilolu olması veya sütün olup olmaması kiloyla alakalı değil, yapı , bünye meselesi. Bundan sonra hep olumlu düşüncem, umarım her sey de hep olumlu olur. Hepimizin sağlıklı yavruları olsun ve sütlerimiz bol olsun inşallah. İyi ki varsınız, desteğiniz çok iyi geldi bana , tekrar teşekkür ederim 🙏🏻