Benim gibi erkek bebek bekleyen hamişler 🤰ve kız bebek bekleyen hamişler 🤰hepinize öncelikle harika doğumlar🤗😇
Gelin erkek bebek ve kız bebek belirtilerimizi paylaşarak " cinsiyeti nedir " diye merak eden hamişlerimize ışık tutalım.
Çünkü bu konu hep çok çok merak ettiğimiz konulardan biri.
Ben 21 haftamdayım 21+3 oldum an itibariyle 😊 15 hafta da erkek denilmişti cinsiyeti ve değişmedi. Dün girdiğim detaylı untrasonda bebişimizin erkek olduğunu öğrendim. Çok rahat bir hamilelik geçirdim şuana kadar. Bebeğim ilk andan itibaren sağ tarafımdaydı. Favori yiyeceklerim yeşil ekşi elma 🍏 ve genellikle hep ekşi yiyecekler oldu. 😊 Kusma hiç yaşamadım bulantı da öyle. Sadece ilk zamanlar biraz iştahım yoktu diyebilşrim. Tatlı şeyler yemek hiç istemedim canım istemedi. Rüyamda kızım olduğunu gördüm birkaçkez. 😊 Göbeğim 19 haftaya kadar neredeyse hiç çıkmadı. Son 2 haftadır da top yutmuş gibi komik bir göbeğim var 😂53 kiloyla hamile kaldım ve şimdi 56yım. Hamile olduğumu ilk öğrendiğim andan itibaren de hep kızım olacak gibi hissettim. 😊 Kız bebek bekleyen hamişler sizde ne gibi farklılıklar var paylaşın lütfen merak ediyorum. Veya her erkek bekliyen hamişler le benzerlikler taşıyormuyum kıyaslayıp. Cinsiyet konusunda Bi Analiz yapalım. 😊 Çok çok sevgiler