Damar95 merhaba ben de 9+6 yım. 4+6 da yapılan ilk testte enfeksiyon çıktı kültürde ve antibiyotik kullandım. O süreçte sadece bulantı kusma vardı. İlaç bitince iki hafta sonra tekrar test yapıldı. Sizin de söylediğiniz gibi özellikle sağda ağrım var. Hatta vajinada sızlama sancı vs. Akıntı deseniz önce beyaz krem gibiydi şu an arada Mukuslu yapışkan oluyor. İdrarım da çok bulanık ben de bu yüzden geçmediğini düşünüyordum. Ama negatif çıktı. Doktorum bu sancıların tamamen normal bebeğin ve kesenin büyümesine bağlı olduğunu söylüyor. Kanama kokulu kaşıntılı akıntı olmadığı sürece hiç korkmana gerek yok dedi. Bu Arada başlarda progesteron düşüktü ilaç alıyorum. Bazen aşırı bulantı kusma sancı böyle böyle ilerliyoruz. Umarım sizin de geçmiştir içinizi ferah tutun. Hatta ben bir düşük yaptım bebek büyülediğini için düşeceği zamana kadar hiç ağrı sızı olmadı o yüzden bu sancılar bazen beni mutlu bile ediyor büyüyor diye.