Ben bacaklarının arasına yastık alıyorum ve o şekilde sağıma da solumda yatıyorum. Sadece sola yatarak uyuyamıyorum. Bi video da izlemiştim Kağan kacatepe adında bir doktorun videosu bu konuyla ilgili. Sağ sol yatılabilir diyor ve sakıncası yok diyor mantıklı bir açıklama yaparak. Youtube dan izleyebilirsin. Bana mantıklı geldi. Sadece sola yatma fikrinden vazgeçtim zaten imkansız öyle uyuyamam 😊