Bende doktora söyledim.bana sadece randevuyu beklerken neden oturmadın seni görüyordum ben hep ayaküste durdun dedi.başkada ilaç falan yazmadı.gerçektende evde biraz iş yapınca yürüyüşe çıkınca fazla yorunca kendimi göbeğimin alt kısmı sertleşiyor.kendimde zaten fazla ilaç meraklısı değilim