Benim de hiç geçmedi ilaç falan da kullandım suyu da günlük 3 litré den fazla içiyorum ama hala çıkıyor enfeksiyon 60 lardan 21 é düştük ama hala yuksek bende 32+5 hastahanede yattım 2 gün sancim Cikti çok şükür durduruldu 1 hafta olacak yarın pazartesi doktora gideceğim ilacim da bitti bakalım tekrar idrar testi istermi bilmiyorum