Bide bazılarımızın aşerdiği şeyi yemek için sabahı beklemesinin bile anlamı yok.sabahda aynı şeyi yiyemez.maddi durumları iyi olmayanlar var.ben dahil.çok şükür yiyecek ekmeğimiz oluyor ama her aklıma eseni fiyatı az bişey olsa bile gidip alamıyorum.aynı durumda olan ne kadar insan vardır.akşam menyüsünü 3-4 çeşit yemeyi buraya ballandıra ballandıra yazmak çok büyük vicdansızlık bence.bazılarının evinde yiyecek sadece makarnası vardır bazılarında o bile yok.tokun açdan haberi olmaz tabiiki.çoçukken 6-7 yaşında falan elimde yiyecekle dışarıya çıkıp oynamak istemişdim.aslında niyyetim o yemeyi arkadaşlarıma göstermek bizde bu var demekdi.annem izin vermedi.neden dedim herkeste olmaya bilir günah dedi.bu yaşıma kadar o söz hep aklımda.hamile oldukldan sonra daha hassasım.bazen sokakta bazılarının elinde bişeyler gördüğümde o tarafa asla bakmazdım canım çekse bile eşime istiyorum diyemezdim:)