Esrasrgn Ebru33__ bende ona gidiyorum. Tahini çıkmış ama gidicekmiş 16 sına randevum var hala hastanede mi bi bilgim yok sizin var mı acaba
Esrasrgn Emine071 evet ne zaman gider acaba ya 16 sına randevum var illaki gitmemimiştir gitse açılmazdı dimi randevusu
Ebru33__ Esrasrgn benımde salı gunu randevum var ozman sorcam tayını ckması cok üzüdü beni cok memnundum
Emine071 Esrasrgn hastanede ama acil hastalarını bitiyor 39 40 haftalara bakıyor ben 2 gün sonra 40 oluyorum Pazartesi gidecem gel dedi
Emine071 Esrasrgn Canım valla randevular iptal ediliyor DİE biliyorum hafta hafta yanlış bilgi vermek istemiyorum