Kızlar 29+4üm. Bugün benim için çok hareketli bi gündü fazlaca yürüdüm hareket halindeydim hep. Yatağa yattım son yarim saattir bebisim çok hareketli ama tekmeler karnimda değil baya aşağıda sol kasıgımin üstünde. Endişelendim çok ilk defa bu kadar aşağıda hissediyorum sizce ters giden bir şeyler olabilir mi ? 😔