Busrabora Hamilelikte manikür pedikür yaptıranlar var mı aramızda yada 9 aylık yaptırmaktan vazgecenler? Sebepleri nedir?? Ne zararı olabilir ki sizce kızlar
Mimi123 Busrabora düzenli olarak yaptırdım 37. Haftadayım bi zararını görmedim sadece hijyenine güvendiğiniz bir yer olması önemli
Mom72626 Busrabora her ay düzenli olarak yaptırdım. Hem ağda hem manikür pedikür. Onları yaptırdığım zaman kendimi hafiflemiş ve daha iyi hissediyorum
Bertevc Busrabora kendime ayrı manikür pedikür seti aldım ben, kuaföre giderken yanımda götürüyorum benim aletlerimi kullanıyor içim de rahat ediyor