Aminee hastane konusunda bisey diyemiycem oralari bilmiyorum gidip kan testlerini yaptirabilirsin simdilik cok yukarilara uzanma agir kaldirma doktora gidip kalp atislarini duyana kadar iliskiyi kes simdilik onun disinda bu zamanlarda yapacagin bisey yok kendini yorma yeter ama doktor icin 2 hafta gibi bekleyebilirsin simdi kalp atisinida duyamazsin bebegide goremeyebilirsin en azindan 6 hafta olsunki bebek de gorunsun hemde icin rahat olur o zaman hamileligin boyunca kimseyi takma doktorunla mubattap ol sadece bide fikirlerine guvendigin birinden destek almak iyi gelir ben herseyi anneme sorardim hurafelerle kafani yorma millet bi ton sey soyler cunku