Bende şuan 20+1 im daha birkaç gün önce başladı sol kasığımda baloncuk gibi pıt pıt atmaya o da öğle yemeği yerken ya da akşam 11-12 gibi 😊 biraz uyuşuk bir kızım varmış alıştım ona korkma annesi seninki hareketi sevmiyodur 😁 hangi yiyecekleri sevdiğini anlamaya çalış benimki zararlı ama burger delisi bide dondurma😊