Adle Hanımlar nişan geldikten kaç gün sonra doğum yaptnz ve nişan geldiğinde kaç haftalıktınz ben 37haftalğım nişan geldi çok korkuyorum bol bol dua edin bana
Tubabulat2018 Adle canım herhangi bir bilgim insaallah kolay olur doğumun Allahım bir avazda kurtarsın.😊
MeltemAsel Niye korkuyosun cnm suyun gelse dogum en gec yarın olmak zorunda ama daha nisan diyosun 1 hafta snra bile olabilir ayrıca haftan da baya iyi stres yapma bosuna.
Adle MeltemAsel korku stres heycan sevinc hepsi var Allah yardmcm olsn insllh 1haftayı bulr nekadr gec okdr iyi😊
CeylanMinel Bende 37. Haftadaydım 37+3 te de dogumum gerceklesti. Hic korkmayın. Zaten suan tam zamanlarındasınız.🥰