Hatice04 Kızlar ben bugün 7 haftalık oldum bnm doğuştan tahmin bağırsağa yapışık diye karından göremiyorlar hep alttan bakılıyor bu zararlı mı korkmaya başladım
Melektrk Hatice04 korkma vajinal ultrasonun bir zararı yok düşüğe sebep olmaz olur diyenlerede inanma defalarca kez muayene oldum 18 haftalığız
Sedakolcu Hatice04 canım 4 aylık olana kadar vajinal muayene oldum rahimim ters olduğu için herhangi bir zararı yok
Emreilknur5561 Hatice04 ben de ilk haftalarım da oldum bebeği göremedi de doktor bir sakıncası olsa yapmazdı gayet iyiyiz çok şükür 31 haftalık olduk
Gmsm Hatice04 bende 19haftalik oldum şimdiye kadar hep alttan baktı hem elle muayene yapıyor hem de ultrason yapıyor hiç korkma canım zararı olsa yapmazlar herhalde
Rabiakoc Bana ilk haftalarda hiç bakmadılar 29 haftalığız ilk defa dün baktı hoca sancım var diye. Normal De bakmıyorlar galiba. Ama doktorun baktıysa bir bildiği vardır güvenmek zorundayız 🙄
Simos44 Hatice04 kanıtlanmış hiç bir zararı yok aksine riskli gebeliklerde ya da normal olarak pozisyondan görünmeyenlerde her zaman vajinal ultrason yapılıyor içiniz rahat olsun