Merhaba kızlar ben 31+3 gunluk hamileyim nasipse kiz bebegim olacak..Ya bakiyorum frumlara falan 30 dan sonra herkes bebeklerin ne kadar hakretli olduğunu soyluyor.Bebegimin hareketlerin hissediyorum ama sert değil cok hafif hafif bi vurma seklinde artık daaha sert fazla.hissetmem gerekmiyor mu cok korkuyorum bu durumdan sanki birsey olcakmis gibi aklim cikiyor sürekli...bazen kac saat boyunca tık yook bi ara oluyor hafif kipirdanmalar o şekilde sadece. 31 haftalik olup benim gibi olan var mi acaba ??