Elifnejmiayaz Arkadaşlar doğumuma 2 hafta kaldı ama ortada daha kızımıza isim yok. Lütfen yardımcı olun önerilerinizi bekliyorum. Bu arada 2 yaşında da oğlum var ismi ayaz. Ayaz ismine de uygun olabilir.
Pnaratnn Elifnejmiayaz ben kızıma nefes ismini koyucam oğlum olsaydi ayaz koyacaktim şimdi kızım olacak ilerde de oğlum olursa kesinlikle ayaz olucak 😍
Buseecrin Ben tusem koyucam canım 😊 fikir olur belki ismim Buse eşim Tusemi uygun gördü onda karar kıldık inşallah sağ salim alırız kucaklarımıza
Guulseeen Elifnejmiayaz doğuma 3 gun kala isim bulmuş biri olarak kızımın ismi Beren 😘 ilk kızımın ismi de Belinay ❤️ Bunların dısında arya vera ela yüsra meva hoşuma giden isimler bir daha kızım olursa onada Arven koymayı dusunuyorm hayırlısı bakalm 🤷🏻♀️🥰
MinikPrensesAnnesi Elifnejmiayaz instagramda görmüştüm erkek ayaz kızın ismi de yaz dı 🌸 tam yaz bebeği olucak zaten 🥰