AnlMeryem Sezeryan bebegin gidisatina bagli. Mesela 25haftadan snra normalde bebek baş asagi doner, normal dogum icin almasi gerektiği pozisyon budur. Ama dönmeyen bebekler olabiliyor son haftalara kadar bekliyorlar donmezse mecbur sezeryana aliyorlar. Veya normal istiyosun ama acilman olmuyorsa sezeryana aliyolar. Yada bebeginde seninde kilonuz fazlaysa sezeryan olmasi gerekiyor. Gibi gibi. İstege gore kolay kolay yapmiyorlar ama yapanlar var. İmza gerekiyor sorumluluk aldigina dair falan.