evlendim ve bir türlü hamile kalamıyordum her adet olduğumu görünce eşim uyurken ağlıyordum çünkü eşim ağlamamı istemezdi aradan aylar geçti bende yine bir bebek haberi yok etrafımda görüyorum seviyorum o kokusunu içime çekiyorum vakit geçiriyorum eve gelip ağlıyorum o kadar psikolojim bozuldu ki size anlatamam sağdan soldan şunu yap bunu yap şundan al şunu dene dediler ve her şeyi denedim yine olmadı ardından meryem süresini duydum her gün 3-4 kere okuyorum ağlayarak ardından rabbim'e dua ediyorum derken iki hafta sonra hamile olduğumu idrar testinde öğrendim fotoğrafını çektim ve eşime gönderdim altına da şöyle yazdım "benim gördüğümü görüyor musun "dedim o saat ne tepki vericem nasıl davranıcam bilmiyordum ertesi hafta kan tahlili yaptırdım BHCG=2034 çıktı ve doktor hayırlı olsun 7 haftalık hamilesin dedi o merdivenleri zıplaya hoplaya iniyordum teyze yavaş kızım bu ne sevinç dedi bende anne oluyorum teyze dedim ve teyze sarıldı rabbim'e şükürler olsun ki 3 ay 5 günlük oldum inşallah sağ salim kucağıma almayi nasip eder rabbim sizi yorucam belki ama hakkınızı helal edin kusura bakmayın mutluluğumu sizle paylaşmak istedim