1 temmuz pazartesi 235 ti beta hcg 5 temmuz cuma yaptırdıgımda 2055 dört günde sanki çok artmış gibi internetten okuduğum kadarıyla çok artması ya ikiz gebeliklerde yada mol gebelik midir nedir olduğunda oluyomuş bilen yazabilir mi bu yükseliş normal mi?