Medine55 37+7 🤭 bugün kontrolüm vardı bebeğimin başı aşşada normal Doğum pozisyonun da ama kanala girmemiş hala kanala girmesi için napabilirim acaba 🤷🏻♀️ Hiç sancım felan Yok korkuyorum 40 ı geçerde sezaryen olur diye 🙄
Medine55 Aylininzz hiç bilemiyorum Canım ben girdi diye çok umutluydum 🤷🏻♀️ Çok hareket ettim yürüyüş yaptım ama 🤐