Evet tatlı anneler şimdi doğum hikayelerindn de okuyorm çevremdede dinlyrm biliyrm araştrdm drma da sordm. Şimdi norml doğumda ilk doğmda heleki çook istisnaymş kesisiz dikişsz doğm ve yırtılmalar vs çok oluyormuş mantıklı yani sonçta ordan 3 kilo en az bebek çıkıyor. Neyse seseryandada dikiş oluyo ama onunda bir çok avantajı var kesinlikle kendi içinde normldede okdr dikişim olucaksa bn altı zorlamasan hiç orda dikiş olacağına seseryan olmayı tercih ederm açıkcası norml doğm da okdr analtıldığı gibi masum değil kimse okdr anlatmk şstemiyo burda doğm hikayelerinde vs geçiştiriliyo yani korkmayalm diye ama bunalr gerçkler bilmemiz lazm nelerle karşılaşacağımızı bu arada hep norml doğm isteyen biriydim fakat inanınki duyduklarm vs sonçta yaşanmış şeyler sastlerce suni çekip rahimi zorlayıp sezeryan olanlar 30 dikişi olanlar hatta kidsde 45 olan vardı😱🤭. Allahım sn koru. Yani kısmet tabi bu işler Alah hayırlı doğmlar versn bize gönlüne göre sağ sağlm doğmu nasip etsn inşAllah. Bn böyle düşünüyrm siz neşer düşünüyosnz???