Eminebdk Kızlar ilk gebeliğinde normal Doğum yapıp 2.gebeliğinde sezeryan Doğum yapan varmı aranızda ? Yaptıysanız neden 2.doğum sezeryan oldu ?
seyma281015 Eminebdk bende şurda durayım. İlk doğumum normal oldu, bunun ne olacağı belli değil daha. 33. Haftadayız ters duruyor 🙄 sezeryandan korkuyorum