Bhr123 Slm anneler ikli test sonucunda çıkan fb hgc sonucuna göre cinsiyet tahmini yapılıyormuş 50 ve üstü çıkarsa kız 50 altı erkek diyorlar doğruluk payı varmı merak ettim 🤔🤔
Bnarinn Mehtap1417 bence var doru çünkü zaten dok. Larda eğer göstermiyorsa teste göre söylüyorlar kesin demeselerde ama benimde öge oldu yani 50 altı erkek hayırlı evlat olsun aslında herkesin gönlünde başka bişey ama 😍
Mehtap1417 Bnarinn Gönlümden hep kız geçiyodu Allah verdi çok şükür 🙏🏻 🤩Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Bhr123 Bir kızım var kızımda baktım tutuyor bunda da 41 çıktı bakalım hayırlısı 13+1 im yarın kontrol um var bakalım Dr bir tahmin sölücekmi merak etmeye başladım😆