2prensesannesii hayır ne münasebet. Tamamen yanlış bir bilgi bu. Kuranda geçmesi illa ki şart değik heleki ahirette sizin dediğiniz gibi bir şey asla mümkün değildir. Kuranı kerimde kaç tane isim geçiyor ki Ebubekir, Hamza, Ali geçmiyor kuranda ama bizler sahabeleri örnek aldığımız için koyuyoruz onlara gibi sadık, cesur, dinine bağlı olsunlar diye. Çocuğun anne baba üzerindeki ilk hakkı isim hakkıdır. Hayırlı isim koymak zorundayız. Örneğin ‘Aleyna’ kuranda geçiyor ama ‘üzerimize’ demek yani manasız dinen koyulması uygun değil. Mesela Bilge kuranda geçmez ama anlam olarak uygundur.