Fadiksamet 28 haftalik hamileyim. Sürekli bacaklarima kramp giriyor. Üstüne basamiyorum ayaklarimin. Bu durumda olan var mi ? Nasil gecer bu ağrılar?
Merveyoruk Fadiksamet Bende aynıyım canım 28 haftalık. Kramplar mahvediyor beni. Doktoruma diyeceğim gidince magnezyum veriyor diyor herkes o rahatlatıyormuş inşallah geçer🤲🏻
deletedmom9494 Fadiksamet magnezyum verdi doktorum ama hala ve hala kramp giriyor bacağıma doktorum yormadan yürüyüş yapacaksın dedi
Fadiksamet Merveyoruk aa ayni haftaligiz. Doktorun ne zman dedi dogum tarihini ben uc doktora gittim 3 ude farkli tarih verdi
deletedmom9494 Fadiksamet ben hamileliğim boyunca hiç durmadım hala da çalışıyorum 29+2 olduk sürekli de yürüyüş yapıyorum şişmeye yeni yeni başladım
Fadiksamet deletedmom9494 masallah Allah kolay dogum versin bende calisiyodum 16 haftalıkken ciktim isten o zaman sikinti yoktu simdi en ufak ayakta kalsam sisiyor ayaklarim ödem olustu bende galiba