Aydike arkadaşlar doktorun kolayına geliyor sezeryan ama normali zorlayn. Ben sezeryan istememe rağmen doktorum asla dedi normal olacak herşey yolunda dedi 4 kilo ve üzeri olacak çocuk biraz acı çekeceksin ama sonrası daha iyi olacak dedi. Kafasının çıkma anında çok zorlandım ama sonrası çok iyi rahatlığı korkmayın