Kolay bi hamileligimden kolay bi doğumla minigime kavuştum arkadaşlar.. Minigim nasıl gelecek diye hayaller kurarken minigim kendi tercihini yaptı hayallerimizin dışına çıktı:) evet başlayalım benim son haftalar da tüm vücutta aşırı kaşıntım oluştu ilacında fayda etmediği bi kaşıntı doktora kontrole gittiğim de 40 haftalık olmuştuk minik pek rahattı gelmiyordu :) doktor yarın yatışını yapıp dogurtalim kaşıntı bunaltir seni dedi ve ilk alttan muayne yaptı doğuma musait mi diye muayne ederken bebegi uyardı bu gece de gelebilir dikkatli ol dedi ve 2 cm açıklık sabaha kadar yürüyüş ve merdiven inme çıkma yaptım meryem ana otunu suya koyup okumaya ve içmeye başladım sabah oldu 7.30 da yatış yapıldı alttan muayne de tekrar 2 cm denildi rahime ilaç yerleştirildi sancı odama geçtim lavman yapıldı nst ye baglandim her şey çok güzel yolunda gidiyordu vücudum susuz kalmaması için serum takıldı nst haricinde yürüdüm ve çömeldim ilk doğum ve dogumu biz baslattigimiz için uzun olabileceğini söylediler saat 13.00 oldu benim sancılar hafiften yoklamaya başladı muaynelerde 3 cm olmuştu ama silinmemin çok iyi gittiğini söylediler ara ara kafamı dağıtmak için ailemden bir kişi alıyorlardı bana çok iyi geliyordu saat 5 oldu benim sancılar artık beni zorlamaya başladı eşim yanıma gelmişti destek için doktor kontrole geldi açılman 4 cm olmuş silinmen çok iyi bu güzel.bir şey silinme yüzde yüz olunca pat diye de açılman olabilir demişti tatlı ebelerim gitti nöbetçi 2 ebe geldi biri öyle bi suratsız ki adım atmaya korkutuyor :) saat 7.30 artık ben son raddedeyim ebeler ailemi de yanıma almamaya başladı onlar görmeden doğumhaneden çıktım bekleme salonuna ailemin yanına gittim annem meryemana otu suyundan bi yudum içirdi annemi aldım ebeye yalvardim resmen annem azıcık yanımda dursun diye annem yanımda koridorda yiruken anne tuvalete gidelim dedim annem kızım tuvaletin yoktur ikinma bebektir dedi ama dinleyen kim hayır tuvaletim diye direniyorum tabi bir şey yok annemi çıkardılar benim tatlı canım ebem gel muayneni yapalım dedi muayne etmelerini hiç istemiyordum çünkü bebek gelsin diye bebeği uyardiklarindan her muaynede zorladilar doğumum muaynelerden daha kolaydı diyebilirim ama korkmayın açıklık kontroli çok kolay neyse bende abla çok ağrım var 2 dk sonra gelcem dedim o ara diğer ebe yemeğe çıkmış iyikide çıkmış doğuma girmesin diye çok dua etmiştim 2 dk sonra bende bi ışık patladı bi ağrı noldugumu anlamadim ebe hemen geldi bi baktı tamda doktorumun dediği gibi olmuştu pat diye acilam olmuş ıkın ilaclarini hazirliyorum dedi suyumu patlattı hadi gidiyoruz 5 dk lik işimiz var dedi gittik dogum haneye diger ebe olmadığı için doktor beyi çağırdı hemen başladık ikinmaya doktor bey karnıma çöktü ikinmamla kızım geliverdi hop karnıma attılar kızımı doktor dikislere başladı ilk doğum olduğu için biraz fazlaydı dikişler dikerken uyusturuyorlar acıma olmuyor ama hissediliyor benim güzel ebemle yürüyerek müşade odasına gitmemizde normal doğumun avantajı evet arkadaşlar hikayem çok uzun oldu bu anlattıklarım devlet hastanesinde oldu ama özel hastane gibi muamele gördüm bana göre kolay bi doğum oldu artık dayanımıcam dedigim ağrılar doğumumum geldiği ağrılarmis dayaniliyor arkadaşlar yeterki simdiki agriya da dayanmam gerek çünkü daha fazlası gelecek diyin ve mucizelerinizi düşünün...