Fuldenk kuzum yerleşme kanaması olabilir ama allah korusun düşük haberciside olabilir
ben ikisinde yaşadım çünkü ilk gebeliğimde 4 haftalıktı hafif bi lekelenmem oldu gittim düşğk başlamış dediler ve öyleyde oldu
ikinci gebeleğim 7 haftalık 6 haftamda lekem oldu doktora gittim bişey yok yerleşiyo dedi ve progestan verdi yani demem oki doktora git tedbirini al için rahatlasın