15 haftalik olduk bugun bi kizim var doktr buna da kiz dedi cok da net konustu genitalini bile gosterdi bak burasi die ya ama benim hislerim hep erkek gibiydi ve ilk hamileligmle belirtileri hic ayni diil kizlar sizce annelrin hisleri cikiyo mu ya cinsiyetin onemi yok saglikli olsun baska bise istemem tabi ki ama hislerim cok kuvvetli o yuzden kafam cok karisik