BegmkbraKansiz DenizD 15+ larda ancak netleşti kollar bacaklar yüz üstü yatıyordu o zaman bile tahmin söylemedi doktorum
BegmkbraKansiz DenizD hissetmeyi de 19 haftanın başında 15 gündür yani 4. Bebeğim oğlum 3.5 aylıkken hem cinsiyet söylendi hemde kıpır kıpırdı
DenizD Fatosruzgar bunu ılk defa duydum 12 hftalıkken yaptırdım ama doktor bısı demedı hatta 3 boyutlu baktı yne bısı demedı
Yagmurr BegmkbraKansiz bana doktorum ikili tarama da %90 kız dedi ve 28 haftalık kızım şuanda ama göstermedi de bi ara kesini zor gördük 🙂
BegmkbraKansiz Yagmurr 3 lğ tara yaptırdım ama onda çıkarmıbilmiyorum fakat ayrıntılı ya girdim ama söylemedi 🙁 ultrasınlar kötü değil ben hastane doktor değiştim şimdi yüzde 70 kız dedi
BegmkbraKansiz Fatosruzgar 2 li test yaptırmadım daha doğrusu terk ettiğim deli doktoruma sizden okuduğum kadarıyla bende 14 hafta oldum dedim 2 li test yapcazmu bana dediği bizim burada yapılmıyor ve senin vaktin geçti artık demesiydi 😔😔