Doğum kontrol hapı hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben hamile kalmadan önce yaklaşık 7-8 ay kullandım. Tabi doktora gittim o verdi. Bana dediler ki kısırlık yapıyormuş bu ilaçlar içme. Ben doktora güvendim. Bebek düşündüğümüz zaman ilk çocuğumuz çünkü bıraktım ilacı 2 ay sonra hamile kaldım. 🙏🏻🙃 kullanımı kolaydı. Zorlanmadım ve rahattı da. Doğumdan sonra doktor tavsiye ederse tabi emzirmeden sonra yine kullanırım sanırım.