Ftmrt Nergis34 bende hep yatarak emzirmiştim çocuğumu kucağımda tutamıyordum zor günlerdi geçti çok şükür 🙏🏻 seninde En kısa sürede geçer inşallah 🙏🏻
123401234 Ozderr ben kendimi hastanede buldum falaket agri doktora gidin serum ve agri kesici versinler ben öyle iyi olmuştum
Ozderr 123401234 bana dört tane serum takılmıştı hastanede ona ragmen fayda etmedi. Tekrardan belime bu sefer uyusturmadan iğneyle girip ordaki narkozu cektiler kolumdan da kan alıp belimden geri verdiler anında gecti