Ozderr cnm bende ayni durumu yasadim spinal sezeryan olanlarda oluyo bu durum,1 hafta bas agrisi cektim,çok kötü bir agri çok iyi anliyorum seni ,malesef ilaci yok,sezeryandan cikar cikmaz,3'u bir arada nescafe ictim,hemde ne kadar çok ama fayda etmedi,doktorum bana dediki yastiksiz duz yerde yatacaksin sabit oyle 3 gun sonra gecer dedi,yatakda duz yattim yastik olayacak basinin altinda,oyle sancim olmuyodu,ama tuvalete gidecegim zaman aglaya aglaya gidiyodum ,doktorumu aradim,malesef dedi ilaci yok tek cozum duz yatip zamanla gecmesini bekleyeceksin ,altindan alsinlar dedi hareket ne kadar az edersen o kadar cabuk gecer dedi,bu durumun sebebi,spinalde verdikleri ilac beyinde hava kaparcigi aciyo o yuzden bas agrisi oluyo ,buda duz yatip yani sirt ustu yastiksiz yatip kapanmasini bekleyeceksin ,çok gecmis olsun cnm,ins gececek az sabir