FHKK 4 temmuz sabaha karşı 3.18 den beri sancı çektim sabah saat 6 da dayanamayıp acile gittim çatala çıkartıp 3 cm açıklığın var dedı nst'ye bağladı nst de sancı vardı sancını evde çek gel dedi hemşire. Evde çekmek mümkün mü o sancıyı? Allahım kafamı duvarlara vuracak gibi oldum dayanacak gücüm kalmamıştı . Bende hastaneye annemın evi yakın diye 10 gündür annemde kalıyordum akşamları yürüyüş yaptım sıcak duşa girdim sürekli dediğim gibi normal doğum olsun istedim ama nasip olmadı. 4 temmuz günü öğlen başka hastaneye gittim oradada çatala çıktım açıklık var dedı suyun azalmış dedi. Ama buraya yatış alamam hangi hastanede takipdeysen oraya git dedi. O sırada hastaneye eşim geldi takipli olduğum devlet hastanesine gittik yine acilden giriş yaptık annem nasıl sinirli nasıl kızgın içeri girip doktora hemşireye bağırdı beni eve gönderdiği için. Neyse ki kan tahlillerim yapıldı tekerlekli sandalye'ye oturdum eşim ben hemşire yukarı doğum odasına çıktık. Eşim giydirdi beni kağıda imzalar atıldı ve içeri girdim. Nasıl korku nasıl tedirginim haddi hesabi yok. Damar yolum açıldı tansiyon şeker var mı ? Soruları dosyada yer aldı yatırdılar yatağa odada 3 kişi vardı herkes nst ye bağlıydı serum verdiler zannediyorum meğerse suni sancıyı dayamış bunlar 12.20 geçe almaya başladık sancılar geldikçe canımdan can gidiyordu gelen parmaklıyor alttan giden parmaklıyor Allahım ya öldür ya da kurtar yarabbi dedim 😢 Açılma oldu 6 7 8 ve 9u gördük. Doktorlar hemşireler gelip gidip parmak attıkları için bebeğimin kafası şişti ödem topladı normal doğuramaz dediler hemen acıl olarak sezeryan oldum belden uyuşturdular bir güzel yattım doktorlar çok ilgiliydi Allah razı olsun teselli ederek iğneyi vurdular belden uyuştum ayaklarımı hissetmiyordum çırıl çıplak oldum 10 dakika sonra oğlumu kucağıma alcaktım onun rahatlığı vardı doktorlara önce Allaha sonra size emanetim dedim. Çok şükür ki başlandı ameliyata kesim oluyordu biliyordum ama perde arkasında nasıl o işler bilmiyordum. Sonra miniğimin sesini duydum geldi gece 23.19 da Dünyaya gözlerini açtı nasıl minnoş nasıl tatlıyıdı 3 kilo 860 gram 51 cm olarak doğdu. Çektiğim sancılar ve 9 cm açılma geride kaldı çok kötü oldum Yarabbim kimseyi o yolda koymuyor ama hiçte kolay değildi. Benim doğum hikayemde böyle kızlar darısı doğmayan bebeklerin başına 😍😍😍😍
Seher__ FHKK aynılarıni yaşadım canım aynılarıni gittim 3 cm açıklıkla kendi sancilarimda vardı doktor suni verdi gene onda iyiydim gülerek karşıladim bakıp durdular alttan o çok canımı yakıyordu sonra açılma ilerledi bebek hala yukardaydi inmedi özel iğne yaptılar o beni yatağa düşürdü dakka da 1 e düştü sancilarim 50 saniye uyuyodum 10 saniye bi sancı giriyodu Allah'ım kurtar diye yalvariyodum sabah 9 dan 6bucuga kadar çektim sonra bebek hala yukardaydi sezaryene alın beni diye yalvardım belden iğneden sonra tüm sancılar gitti bebeğimin sesini duydum zaten dünyalar benim oldu şuan 10.gunum çok şükür kendimi topladım sezaryen de korkutucu bişey degimis aslında ilk günler geçmiyo evet ama şuan sorsalar direk sezaryen derim normal doğumun sancilarini çok çektiğim için bidahA tatmak istemem
Mervednr FHKK analı babalı büyüsün 🥰 sağlıcakla kucağınıza almak nasip olmuş ne güzel darısı tüm bekleyenlere
FHKK Seher__ Bende aynı canım sancılar kesildi miniğim gelince. Dikişlerin var mı canım seninn nasıl koruyorsun.
ZeynepWolke Allah size bağışlasın, analı babalı büyüsün minik inşallah. Fakat tam anlamadığım, kafası nasıl ödem yapar yaptı hadi nasıl geri “normale” döndü ?
FHKK ZeynepWolke Canım normale zorlandı ıkındıkça bebeğin kafası ödem yaptı o yüzden sezeryan oldum. Ama indi şükür normale döndü
Seher__ Zeyzey20 2.gun dusumu aldım canım kendim rahatlıkla çünkü su geçirmeyen pansuman yapmışlardı özelde oldu benim doğumum 4 gün o pansuman kağıdıyla kaldım hergun duş aldım
Zeyzey20 Seher__ ne güzel benim de inşallah bişey çıkmazsa özelde olcak bakalim sonda takip çıkarılırken acidimi canım ?
Seher__ Zeyzey20 yok camim ne sokarlarken hissettim ne çıkartırken hissettim hiç bisy hissetmedim çünkü zaten sabahtan akşama kadar açıklığıma baktılar hep alttan o yüzden alışmıştım heralde artik
Pandabekleyenanne FHKK 4kiloya yakın bir bebegı normal doğurmayı düşünmek nasıl bir cesaret ya ben onu anlamadım
FHKK Pandabekleyenanne Nasıl cesaret derken 😒 Evde kendi kendime doğum yapmadım canım ben 🤣😂 Yani anlayacağın kendim karar vermedim 4.5 kilo doğuran da var normal doğum da