fadimdurmus ben kalp damar cerrahisinde iğne tedavisi olmuştım canım biraz zor geçiyor iki günde bir sabahın köründe gidip doktoru bekledim. Ordan işe. Doktor haricinde yapmıyorlar iğneyi. Birde iğne yeri feci morarıyor 🤦🏼♀️ Bütün bir yaz elbise etek giyememiştim