Nazenincicegi canım ben 15 haftadayım sabah 9.30 gibi hem tuvalete sıkıştığım için hemde açlıktan uyanıyorum zorla kahvaltı yapıp tekrar uyuyorum yetmiyor gibi bi de en geç 1 de yatıyorum önceden uykuyla hiç işim olmazdı şimdi uyku diye ölüyorum 😂 bulantın vs yoksa çok mutlu ol benim 6 haftadan sonra bi başladı 13 hafta ya kadar gümde 3-4 kez çıkardım afedersiniz hala bile arada çıkarıyorum eskisi gibi değil ama 😔 şimdi de tansiyon sorunu yaşıyorum ilaç kullanmasam oturduğum yerden kalkamam düşün 😊 bu haftalarda ağrılar daha fazla oluyor bebek rahimden yukarı doğru çıkmaya başladığı için büyüme oluyor ve sancı daha çok oluyor 😊 yani bunlar yoksa mutlu ol 😂