Kızlar 26 haftalık hamıleyım ılk zamanlardada bebegın esı asada denmısdı ama ılerleyen zamanlarda yukarı cıkar demıslerdı cıkmadı rahım azına cok yakın konumda sabıtlenmıs rahmı kapatmıyo ama cok yakın dedı doktor ve rısklı gebelık dedı 30 haftadan sonra kanama kasılma olabılır erken dogum olabılır kesınlıkle sezeryan olcaksınn dedı cok korkuyorum suana kadar hıc kanamam olmadı ama cok fazla agrım oluyo rahımde oda esı asada oldugu ıcın dedı surkelı yatman gerekıyo dedı benm gıbı sorun yasayan dogum yapan arkadaslar varmı sız neler yasadınız yardımcı olurmuşsunuz 😔