Esracar67 Ben 2 kere kimyasal gebelik geçirdim.bu ay inşallah gebe olmayı beklıyorum adetime bir hafta var kan testı yaptırdım negatıf çıktı acaba erken mı yaptırdım bir bilgisi olan varsa yazsın lütfen 🙏
Denizkasalll Esracar67 geç döllenme olduysa çıkmaya bilir adetinin geçmesini bekle 😌 bende dün yaptırdım negatif bugün adet olmam gerekiyordu olmadım 🙄 kafamda deli sorular 😂
Denizkasalll Esracar67 inşallah kuzum Allah isteyen herkese nasip etsin hepinize bol bol dua ediyorum Allah gönlüne göre versin inşallah❤️