Ererer 22. Haftadayım bende de çok çarpıntı oluyor canım. Hamilelikte normalmiş, bebek için de kan pompalıyor kalp. Mide ağrısı için de gaviscon veriyor doktorlar genelde, zararsızmış. Ama doktoruna danış tabiki. Yemek yer yemez uzanma, sırt üstü yatma.