gbza Selam anneler yarın 38+5 olucam inşallah ve kontrolüm var geçen gittiğimde doktor normal doğum dedi bu sefer de alttan bakarmı sizce çok gerginim bu arada devlete gidiyorum kontrollere
Missmanan Benim doktorum yapmıştı bana sordu istiyormusun şimdi diye olsun dedim ama devlette bazen geç yapabiliyorlar arkadaşıma 39 da falan yaptılar