Elifmeva34 Merhaba, adetime 12 gün kala kanamam geldi iki üç saat geldi kesildi. Kaç gündür belim ağrıyor. Acaba hamile miyim çocuğum olmasını çok istiyorum ne olur dua edin
Denizkasalll Elifmeva34 erken gebelik varsa yanı adetin bittikten hemen sonra gebe kaldıysan yerleşme kanaması olabilir belirtilerin varsa adetine üç gün varken kan testi yaptırırsan net sonuç alırsın. Bu süreçte kendine dikkat et ağır kaldırmamaya özen göster malum belki bebiş vardır. İnşallah Allahım isteyen herkese ve bana nasip eder 💞 dualarım seninle 😘
Elifmeva34 Denizkasalll yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim Rabbim size de hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Gmz11 Denizkasalll allahtan ümit kesilmez .. hiç ummadığın anda sürpriz gibi giriyor hayatımıza kuzum böyle düşün 🙏🏻