smetubuku Selinnusta gögsümde ve boynumda kara lekeler oluşmaya başladı ilk başta canım skıldı sonra alıştım sanki sizlerde de oldumu onun dışında çatlak falan olmadı karnımda gogsumde
edagokhan smetubuku ya yanında sünger gibi biyatakla sözüm ona yorganlı yastıklı cibinlik veriyolar ama pek kullanılabilicek şeyler değil bence kalite olarak . yatak süngeri ince destek lazım cibinlik güzel hoş duruyo
esma06 Bizede Haziran ortası gibi tarih verdi doktorumuz nasipse 😊 siz beşik araba halletmişsiniz ne güzel ben daha süslemeleri yapıyorum ufak tefek kıyafetleri alıyoruz İşte 😊 allah sağ Salim kucağımıza almak nasip etsin hepsi olur 🙂
Selinnusta esma06 bizde daha almadık beşik falan ne zaman alırız onu bile bilmiyorum ve yatak odasına sığabilecek bişey olmalı biraz zor işim🤦🏻♀️
scl Selinnusta evet alından kızılötesi ateş ölçer siparişi verdim dün 😌 satıcıdan baya kişi sipariş vermiş türkiyeden özellikle 600 den fazla kişi verip fotosunu koymuş bi deneyeyim dedim bakalım nasıl gelecek
Selinnusta edagokhan ben ilk öğrendiğimden beri gördüğüm herşeyi alıyorum 😁😁 kendimi unuttum artık maaş geliyo oğlusuma gidiyo😁 onun herşeyi bitti artık kendime pijama gecelik falan öyle şeylere başlıcam inşallah