Ada06 korkma bak şöyle düşün hiç yaşamadık bu yüzden tecrübeli değiliz korkacağımız birşey yok güzel düşün güzel olsun hem bakarsın normal ilerlemiyor çok yoruluyorsun dayanamıyordu o zaman denemiş olursun doktora sezaryen dersin daha mantıklı tabi bu benim fikrim Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin