Cigdem12 Kizlar yarin genel anestezi ile dogum yapip kizima kavusacagim Allah nasip ederse lutfen dua eder misiniz 🙏🏻
Halidemat Cigdem12 Ayyy benimde sezeryan olacak üç haftam var ama gece rüyama giriyor stres basıyor. Allah yardımcın olsun canım.
Elifece Cigdem12 37+1im haftaya bugün 38+1de olacak benim doğumumda ama ben erken olduğunu düşünüyorum. Doktora kontrole gittiğimde söyleyeceğim biraz daha geç olsun diyeceğim. Sizin neye göre belirlendi tarih
Cigdem12 Halidemat valla bende de suan stres var korkuyorum ilk gebeligim hemde cok sagol canim Rabbim hepimzin yardımcısı olsun
Cigdem12 Elifece 36. Haftanın sonunda ciger gelisimi tamamlaniyor 38e kadar da kilo almasini bekliyoruz dedi doktorum o yuzden 38+1e gun verdi
Cigdem12 fundaunal46 canim tüp bebekle oldu bir de rahimde normal doguma engel olacak perde varmis o yuzden genel yapacaklar
MerveTaer Cigdem12 benimde tüp bebek 2 haftam var heyecan basıyor insanı benimde sezeryan olucak Allah’ın izniyle
Esraabrklu Cigdem12 ayy rabbim yardımcın olsun .Doğumdan sonra hikayeni anlatırsın artık bize.kolay geçer insallah
Mrvttk @Cigdem12 allah yardımcın olsunn Kolaylık versn Rabbim bnde Perşembe olacağım ama korkuyorum inşallah kolay geçer dogumun saglıcakla kavuş bebeğine 🙏🏼
Cigdem12 Mrvttk iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim canim insallah sende sag salim kucagina alirsin 🙏🏻