Mucizeannisi Herkese merhaba arkadaşlar. 4+6 hamileyim. Ve karın ağrım oluyor normal mi ? Salı günü kontrolde ultrasona girdim doktor net birşey demedi haftaya tekrar gel dedi. Kese ve bebek görülür mü sizce ilk hamileliğim yardımcı olur musunuz ☹️
Aysen76 Mucizeannisi merhaba canim bendede oyle oldu cok agrim vardi gittim 5 haftalik hamileydim ve hafta gel dedi gozukdu kese insallah gozukur sendede😍
Haticemre21 Mucizeannisi bende 5 haftalık hamileyim dün gittum görmedi doktor ama kalinlasma var buda dıs gebeligi ortadan kaldiryo dedi haftaya görürüz dedi 2000 de falan gorulyomus
Bahara Mucizeannisi şuanda ağrı olması çok normal canım olabilir böyşe şeyler sıkma canını haftaya gidersen belki yine kalbini duyamayabilirsiniz yine erken bi zaman oluyor 2 hafta sonra ortalama anca duyulabilir diye düşünüyorum 😊🙏🏻
Mucizeannisi Aysen76 inşallah canım ya ☹️ Kese var gibi ama haftaya gel bidaha bakalım dedi bende anlamadım
gzllrun Canım genelde karın kasık ağrın olur adet olacakmışsın gibi hissedersin her an elinden geldiğince bol bol dinlen evham yapma 🌿
Mucizeannisi gzllrun bende panik atak ve ankisiyete bozukluğu var hemen bir yerim ağrısın çok evham yapıyor stres yapıyorum. Allah razı olsun canım
Mucizeannisi Haticemre21 benim Salı günü gittiğim de değerim 2356.7 idi ama doktorum çok net birşey demedi kafam çok karıştı. Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
Mucizeannisi Bahara Allah razı olsun canım benim. Kesem tam gözükse ve bebeğimin var olduğuna emin olsam gerçekten mutlu olacağım. Rabbim hiç kimseye evlat hasreti yaşatmasın 😘