Merhaba arkadaşlar 10+4 haftalık gebeyim çok ağır bir gebelik geçiriyorum mide bulantılarım azaldı kusmalarım yok denecek seviyeye geldi ama mide yanması kazınması hissiyatı gün boyu geçmiyor yavaş yavaş iştahım açılıyor artık 2 öğün yemeye başladım ama şu mide kazınması beni bitirdi aranızda yaşayan var mı? Ve ne zaman geçiyor bu şikayetler lütfen bilgilendirirmisiniz?